Home Corona Aangepaste dienstverlening gemeente Vught

Aangepaste dienstverlening gemeente Vught

Het corona virus heeft ook de gemeente genoopt tot aanpassing van zijn dienstverlening. Zo is het gemeentekantoor thans geopend van maandag tot en met vrijdag van 09.00 tot 13.00 uur en is het niet mogelijk om via de website van de gemeente Vught een afspraak te maken. Verzocht wordt alleen een afspraak te maken als het dringend is en dan via 073 65 80 680. Mocht u een afspraak hebben maar hebt u klachten als verkoudheid, hoesten of koorts dan is het verzoek om de afspraak af te zeggen en een nieuwe afspraak in te plannen.
– Bij Wegwijs+ is er alleen telefonisch klantencontact mogelijk. Huisbezoeken en persoonlijke afspraken worden uitgesteld.
– Betalingen die u verricht kan alleen nog maar via de pin.
– De Milieustraat is normaal geopend en de openingstijden zijn niet gewijzigd, maar omdat auto’s één voor één worden toegelaten dient u wel rekening te houden met een langere wachttijd als die u gewend bent.

Al deze maatregelen gelden tot en met maandag 1 juni 2020. Voor meer actuele informatie wordt u verwezen naar de gemeentesite. Deze is te vinden op www.vught.nl.

Veel zaken kunt u bij de gemeente online regelen, zoals het doorgeven van een verhuizing, een uittreksel Basis Registratie Personen aanvragen, een uittreksel van de akte van de Burgerlijke Stand aanvragen, een incasso regelen voor de gemeentelijke belastingen, het taxatieverslag of de WOZ van uw huis bekijken, een kwijtschelding aanvragen en een bezwaar indienen. Wij rekenen op uw begrip.